25 lutego 2020r. spotykamy się w Wałbrzychu na Industry 4.0!

Zapraszamy do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej na śniadanie biznesowe wszystkie osoby zarządzające firmami produkcyjnymi oraz dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za produkcję, operacje, ciągle doskonalenie oraz strategię i rozwój.

Śniadanie biznesowe, „Innowacyjna Produkcja, Nowoczesne Technologie & profesjonalizacja Badań i Rozwoju w firmie”, to wydarzenie mające na celu przedstawienie uczestnikom, najnowsze rozwiązania w obszarze doskonalenia produkcji oraz technologie wspierające produkcję. Podczas spotkania dowiedzą się Państwo jak poprawić efektywności organizacji oraz pobudzić innowacyjność w praktycznym podejściu do budowania i rozwijania działów R&D, jakie korzyści przynoszą inwestycje w efektywność energetyczną, kogenerację i OZE. Jednocześnie będzie to świetna okazja do skorzystania z porad ekspertów w zakresie pozyskiwania finansowania unijnego na prace badawczo-rozwojowe i działy jakości oraz na inwestycje w linie produkcyjne i rozbudowę fabryk i zwiększenie efektywności energetycznej.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
• Gwarantujemy 100% praktycznej wiedzy i unikalne case studies!
• Spotkanie to idealne miejsce do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami oraz szansa na nawiązanie nowych kontaktów ;
• Dowiesz się jak realnie automatyzacja wpływa na koszty i zatrudnienie;
• Skorzystasz z porad ekspertów, którzy powiedzą jak pozyskać środki i jak wdrożyć innowacyjne rozwiązania w firmie;
• Jak uzyskać wsparcie finansowe na zwiększenie efektywności energetycznej.

Do udziału w Spotkaniu zapraszamy osoby zarządzające firmami produkcyjnymi oraz dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za produkcje, operacje, ciągle doskonalenie oraz strategię i rozwój.

Mamy nadzieję, że spotkanie to będzie dla Państwa okazją do wielu inspiracji, wymiany doświadczeń i niekończących się rozmów w gronie praktyków w obszarze produkcji innowacji i rozwoju oraz płaszczyzną w nawiązaniu i podtrzymaniu relacji biznesowych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla dwóch uczestników z jednej firmy.

PROGRAM ŚNIADANIA BIZNESOWEGO Industry 4.0

9:30 Poranna kawa i rejestracja
9:50 Powitanie uczestników

10:00 Finansowanie linii produkcyjnych i fabryk za pieniądze Unii Europejskiej.

  • Jak Komisja Europejska rozumie rozwój firm w Europie?
  • Pozyskiwanie finansowania unijnego jako sposób na finansowanie rozbudowy firm.

Tomasz Czechowicz, ABBEYS

10:30 Profesjonalizacja R&D czyli jak zbudować i zarządzać innowacyjnym działem R&D w przedsiębiorstwie? 

  • Budowa działu R&D jako „centrum kompetencji” w firmie;
  • Czy dział R&D może być rentowny? (wycena i sprzedaż technologii, ulga na badania i rozwój);
  • Jak zadbać o nadzór nad własnością intelektualną – o czym należy pamiętać przy ustalaniu warunków współpracy z jednostką badawczą?;
  • Zarządzanie R&D na przykładzie spółki VIVE.

Piotr Brzeziński, Dyrektor Biura R&D,VIVE Textile Recycling; Dyrektor Zarządzający, Science Synergy Sp z o.o. 
11:00 Przerwa na kawę

11:15 Wyzwania dla przemysłu a Przemysł 4.0

  •  Wyzwania dla produkcji w czasie dynamicznej zmiany otoczenia biznesowego
  • Fabryka przyszłości – masowa produkcja zindywidualizowanych dóbr
  • Co dalej z tą automatyzacją – czy roboty zastąpią człowieka w produkcji?

Szymon Szkultin, Mitsubishi Electric

11.55 Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach sterowania i planowania produkcji w warunkach dużej zmienności. Prezentacja w oparciu o doświadczenia użytkowników systemu IPOsystem. 

  •  Jakie wyzwania stoją przed zarządzającymi produkcją w warunkach ciągle zmieniającego się rynku;
  •  Praktyka zamiast teorii, czyli jak zarządzać zleceniami, a nie teoretycznymi planami produkcyjnymi;
  •  Jak zmienia się rola pracowników w fabryce zarządzanej przez autonomiczne systemy decyzyjne;
  •  Korzyści jakie osiągnęły firmy, które zarządzają produkcją poprzez IPOsystem.

Dariusz Domagała, UIBS Teamwork

12:25 Przerwa na kawę

12.40 Efektywność energetyczna, kogeneracja, odnawialne źródła energii – wymierne korzyści finansowe dla przedsiębiorców

  • Audyt energetyczny – rodzaje i zakres w zależności od przedsięwzięcia;
  • Inwestycje w efektywność energetyczną, kogenerację oraz odnawialne źródła energii jako odpowiedź na rosnące ceny energii elektrycznej a także ryzyko wprowadzenia stopni zasilania;
  • Formy wsparcia finansowego oraz procedury administracyjne pozwalające uzyskać wsparcie operacyjne przewidziane w ustawach.

Michał Sawicki, V-ce Prezes Recopower

13:10 Blix – jak zmniejszyć rachunek za prąd 

  • Zastosowanie systemu BLIX Power
  • Czy można płacić mniej za prąd?

Adam Stępnik, Partner, Blix Power Poland

13:40 – 15:00 Lunch i zakończenie spotkania

Do zobaczenia 25 lutego!

Zespół HIGATI.

    Administratorem Danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest Higati Magdalena Karda NIP 8231556664 ul Pełczyńskiego 32a/15, 01-471 Warszawa i będzie on przetwarzał owe dane wyłącznie w celu w której dotyczy niniejsza korespondencja. Informujemy że przysługuje Państwu prawo dostępu do własnych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych. Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. e) lub f) RODO. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informujemy że okres przechowywania danych osobowych uzależniony jest o tematyki, której dotyczy korespondencja, w żadnym jednak wypadku nie będzie dłuższy niż okres przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z korespondencji lub sprawy, której korespondencja dotyczy. Dane te mogą być przekazywane podmiotom zapewniającym obsługę IT Administratora oraz organom upoważnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych: Higati Magdalena Karda NIP 8231556664 ul Pełczyńskiego 32a/15, 01-471 Warszawa e-mail: office@higati.pl tytuł: Polityka RODO.