Targi, konferencje, szkolenia – co wybrać kiedy chcesz pokazać swój produkt lub usługę?

Na przełomie ostatnich 15 lat w Polsce dokonała się istna rewolucja na rynku szeroko pojętych wydarzeń biznesowych. Liczba firm targowych, konferencyjnych oraz eventowych zwiększa się z roku na rok oferując uczestnikom coraz więcej. Zawsze jedną z kluczowych grup są partnerzy, sponsorzy, wystawcy a więc firmy które decydują się na udział w danym przedsięwzięciu aby osiągnąć określone korzyści. Alokacja budżetu stanowi coraz większe wyzwanie dla firm, jak wybrać te właściwe wydarzenia stanowi tylko jedno z pytań i wcale nie jest tym najważniejszym. Dużo większe znaczenie ma jak wykorzystamy dane wydarzenia aby osiągnąć zamierzony cel, którym najczęściej jest pozyskanie nowych klientów.

Bez względu na to czy inwestujemy kilka czy kilkaset tysięcy w wydarzenie często zapominamy, że celem nie jest sam fakt bycia na nim ale takie przygotowanie zespołu aby osiągnąć mierzalne cele. Niejednokrotnie słyszymy, że firma uczestniczy regularnie w konferencjach i targach branżowych ale klientów z nich nie ma. Kiedy pytamy ile mieli umówionych spotkań (match-making’ów), ile spotkań odbyli w kuluarach, ile mają wartościowych wizytówek po spotkaniach i jak je wykorzystają oraz jak wykorzystali swój udział odpowiedzi bywają różne.

W Higati wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie w organizacji konferencji i spotkań biznesowych, pokazujemy jak wykorzystać konkretne wydarzenie, które świadczenia mają dla firmy największe znaczenie, aranżujemy spotkania i w nich uczestniczymy, przygotowujemy prezentacje i prowadzimy firmę od A do Z aby wykorzystała w pełni swój udział.

Targi to świetne narzędzie sprzedażowe jeśli wiesz jak je wykorzystać.

Zespół Higati.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *